недеља, 31. октобар 2010.

Evo kako Telekom resava svoje obaveze

ADSL, blok 70, centrala, digitalna televizija, iptv, kvar, mobilna telefonija, Nisam ovca, nokia, prevara, reklamacije, samsung, studenti, Telekom srbija, tonsko biranje, zalba, zastita potrosacaKrajem juna i pocetkom jula 2010. imao sam problem sa internetom u vremenskom periodu od preko 9 dana uzastopno. Zvao sam tehnicku sluzbu internet podrske 08 00 100 100 zalio se, da bi internet dobio tek 8. 07.2010. Kada je trebalo da se umanji racun za pomenute mesece za dane kada interneta nije bilo obavesten sam da sam ulozio neosnovano zalbe i da sam imao internet. Nemadoh internet, placam i to sto nemah i ispadoh lazov! Nema odgovornih osoba jer su se zatvorili i sem na 08 00 100 100 i na 9813 nemozete nikoga dobiti, svesni svog kriminalnog ponasanja.
A ti glupi narode placaj, placaj i cuti> BRAVO GOSPODO!!! Gde je pravna drzava ovde i sada? ...vise o tome...





Portal - nisamovca.com

Нема коментара:

Постави коментар